Jak tanio dojechać do pracy za granicę?

-4 siedzeÅ„. Jako pierwsze samochód typu van wyprodukowaÅ‚o amerykaÅ„skie przedsiÄ™biorstwo pod markÄ… Dodge. Typy zabudów Osobowa ? do przewozu ludzi (siedzenia, szyby, tapicerka) lub osobowo - towarowa (mniej rzÄ™dÃ

Jak tanio dojechać do pracy za granicę?

Typy zabudów

Van ? typ nadwozia wielozadaniowego samochodu.

Jest to nadwozie jednobryłowe. Samochody te mają różne konfiguracje siedzeń, zazwyczaj 1-4 rzędów, każdy po 2-4 siedzeń.

Jako pierwsze samochód typu van wyprodukowało amerykańskie przedsiębiorstwo pod marką Dodge.
Typy zabudów

Osobowa ? do przewozu ludzi (siedzenia, szyby, tapicerka) lub osobowo - towarowa (mniej rzędów siedzeń na rzecz przestrzeni ładunkowej); ang. "mpv - multi purpose vehicle".
Furgon ? do przewozu ładunku, towaru (brak siedzeń i tapicerki w przestrzeni ładunkowej; często ściana lub krata oddzielająca szoferkę od ładunku); ang. "panel van".
Skrzyniowa ? ze skrzyniÄ… Å‚adunkowÄ….


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Van


Transport busem ? dla kogo opłacalna forma przejazdu?

W ostatnich latach transport busem stał się jednym z najpopularniejszych form przejazdu między miastami czy też między państwami. Bardzo liczną grupę pasażerów wybierających tego rodzaju usługi stanowią uczniowie czy studenci, wyjeżdżający do szkół. Z usług dotyczących przejazdu busami korzystają także osoby, które z różnych przyczyn wolą wybrać się do pracy innym środkiem transportu niż własny samochód, co może być związane na przykład ze sporymi korkami czy brakiem uprawnień do kierowania auta. Bardzo często z usług dotyczących przewozu busami korzystają również pracownicy wybierający się do pracy za granicę. Jest to jedna z liczniejszych grup pasażerów, gdyż tego rodzaju wyjazdy są organizowane niemal codziennie w różnych kierunkach Europy.


Autosan

Autosan ? marka polskich autobusów, produkowanych niegdyś w Sanockiej Fabryce Autobusów ?Autosan? w Sanoku.

Historia przedsiębiorstwa sięga pierwszej połowy XIX wieku. Dwaj byli powstańcy listopadowi z zaboru rosyjskiego Mateusz Beksiński (1814?1886) i Walenty Lipiński (1813?1898) osiedlili się w Sanoku. W 1832 założyli kowalsko-kotlarski zakład rzemieślniczy, w którym rozpoczęli produkcję kotłów, narzędzi miedzianych i innych przedmiotów użytkowych. Warsztat był umiejscowiony przy obecnej ulicy Podgórze. Z czasem uruchomiono w nim produkcję narzędzi i urządzeń dla górnictwa i przemysłu naftowego, przemysłu gorzelniczego i browarnictwa. W 1886 Walenty Lipiński przekazał warsztat synowi, niespełna 30-letniemu Kazimierzowi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autosan