Strony internetowe i ich powstawanie oraz konserwacja

anie kwestii w tym wpisie.Czy warto mieć sklep internetowyE-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już j

Strony internetowe i ich powstawanie oraz konserwacja strony www
Tak na prawdę to już podstawa dla każdego przedsiębiorcy, niektóre są fajniejsze, inne gorsze, jednak w sumie każda powinna wypełnić parę ważnych funkcji. Jakie to funkcje? Rozwianie kwestii w tym wpisie.

Czy warto mieć sklep internetowy

E-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwierdzenie jest prawdziwe dla sporej części prowadzonych sklepów stacjonarnych, a nawet usług...

Warto więc już teraz pomyśleć o stworzeniu sklepu, ponieważ jest na zapotrzebowanie, ludzie coraz częściej chcą mieć możliwość zobaczenia oferty zanim pojada do stacjonarnego sklepu lub kupią towar przez nasz sklep.


Sprzedaż produktów przez Internet

Przekonanie potencjalnych klientów do korzystania z naszych usług jest bardzo istotne w dzisiejszych czasach między innymi ze względu na ogromną konkurencję właściwie w każdej branży. Dzięki profesjonalnie wykonanej, atrakcyjnej dla oka stronie internetowej możemy pokonać konkurencję i znacząco zwiększyć swoje dochody.

Co więcej, sprzedaż produktów przez Internet w ostatnich latach jest coraz bardziej popularna wśród klientów z uwagi na możliwości szybkiego dokonania transakcji bez wychodzenia z domu. Nic więc dziwnego, że tworzenie stron internetowych jest obecnie na coraz wyższym poziomie, ponieważ coraz trudniej jest przekonać klienta do swoich usług.


E-commerce i bezpieczeństwo

Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia:

-możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji.

-szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction).

-zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione.

-zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny